WFW i WIN95 jak podlaczyc

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 22:02:45 MET DST

Hej!
Mam taki problem:

Sa dwa komputery:
Jeden komputer z WFW
Drugi z WIN95
polaczone przez RS'a (karty sieciowe z pewnych przyczyn odpadaja)
chce to polaczyc razem!
Wiem ze jak bym mial dwa modemy to w WFW mozna ustawic polaczenie z
siecia przez modem, w win95 wlaczam dial-up server WFW i jest OK, ale
ja chce to zrobic bez modemow bezposrednio po kablu.

W WFW znalazlem ze mozna tak to polaczyc(tam gdzie sie wybiera karte
sieciowa jest wybor bezposredniego polaczenia), lecz problem mam z
win95. Zainstalowalem sobie sterownik NUllmodemu mdmcbxnt.inf ale to
nic nie dalo, przy probie ustawienia tego modemu w dial-up server ,
"pluje" sie ze modem nie odopwiada.

Czy ktos ma jakis pomysl ?
Albo potrzebuje jakis inny nullmodem.inf ?
Moze ktos juz rozwiazal ten problem i moze sie podzielis
spostrzezeniami ?

Pozdrawiam Leszek!

   _/ _/ _/ _/ _/ Leslaw Frydel
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl
_/_/_/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/_/ _/ http://zeus.polsl.gliwice.pl/~lesiu