Re: NEC 4x4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 20:07:26 MET DST

mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl (Marcin Rosiek) wrote:
>Czesc.
>Czy ktos moze spotkal sie z CD-ROM'kiem NEC 4x4.
>Wlasnie dzisiaj sobie takiego kupilem i mam straszne problemy z
>zainstalowaniem go.
>Gdy naciskam klawisz z numerem dysku CD cos sie rzuca i tyle.
>Nawet nie otwiera klapki (a powinien).

ten 4x4 ma jedna glowice czytajaca, i wewnetrzny zmieniacz na 4ry plyty.
wlasnie ten zmieniacz ci sie zablokowal. Oddaj do sklepu.
aha. dawno go kupiles ? jak w tym roku kalendarzowym, to po 2tyg
jak nie beda mieli sprzetu po naprawie to mozesz zarzadac
zwrotu gotowki. jesli sobie nie rzyczysz, to mozesz sobie nie dac
wcisnac identycznego. masz pelne prawo zarzadac zwrotu gotowki.

>gdy wlozylem mu kompakt recznie - to nie chcial oddac.

blad. po nacisnieciu ma otworzyc klapke. jak mu wcisniesz na sile,
to polamiesz mu elementy.

>Po chwili walki
>wyciagnalem, al dalej nie chce czytac.

ja moge tylko rozlozyc rece :)))))))) rany. nic na sile,
wszystko mlotkiem :)) tylko dysku twardego przy okazji nie rozkrecaj :)
aha. talerzy w dysku twardym nie myje sie spirytusem :))))))))

>Moze jest uszkodzony (jutro ide zareklamowac), a moze ktos moglby mi
>pomoc.

>Marcin

Idz i zareklamuj. I pod zadnym pozorem nie chwal sie cozes z nim wyczynial.
upieraj sie przy swoim, ze za pierwszym razem otworzyl klapke i wlozyles.
nie chcial czytac, wyrzuciles a potem nie chcial juz otwierac klapki.
poniewaz bales sie meczyc urzadzenie, to przyniosles do serwisu.
chyba adwokatem zostane :))))