Re: Uwaga na Inter-es !!!

Autor: Tomek (tjaniczek_at_ime-1.ime.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 17:50:30 MET DST

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. wrote:

> Lecz jesli chcesz zwrocic uwage (firmie - of course) to moze zadzwon do
> wspolwlasciciela:
> Renata Ponikowska
> Wroclaw 51-520
> Wykladowa 61 (ten adres jest na oficjalnych dokumentach)
> telefon niestety znam tylko do warszawskiej hurtowni :-(

Hej
Tak sie sklada ze rozmawialem z bratem P.Renaty Ponikowskiej. Ja
mieszkam niedaleko hurtowni i telefon znam.
Ja nie twierdzilem ze sprzet jest wadliwy tylko ze podchodzi sie
nieuczciwie do klienta.
Zreszta skad mozesz wiedziec czy sprzet byl wczeniej uzywany czy nie
jesli Ci go w firmie skladaja anie Ty sam go rozpakowujesz?
Tylko jak nawali - to potem sa problemy, ktorych juz doswiadczylem...,
mysle ze lepiej innych ostrzec przed takimi klopotami, jesli nie
podzielasz zdania to odpisz
Tomasz Janiczek