Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 16:53:26 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
>
> : A to, ze w W95 nie ma TCP/IP i wielozadaniowosci powinno trafic na liste
> : najlepszych kawalkow z Usenetu. Walcie dalej: nie ma tez grafiki ani
>
> Utrzymujesz, ze W95 ma preemptive multitasking dla kazdego zadania?

Ludzie, litości! Porównaj swoje pytanie i to co napisałem powyżej.
Dajcie sobie, o mędrcy w systemologii już spokój. Zresztą, mądrzejszy
podobno ustępuje, więc przyznaję: W95 nie ma w ogóle żadnego
"multitasking", jest to złudzenie optyczne, fatamorgana i propaganda
Billa Gatesa!

Zadowolony? ;-))))))))))))))

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland