Podziekowania

Autor: Gabriela Stańczyk (gabcia_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 15:41:09 MET DST

Dziekuje wszystkim, ktorzy mi pomogli w wyborze karty dzwiekowej.
Oswiadczam, ze w niedalekiej przyszlosci zdecyduje sie na zakup
SB AWE64. Dziekuje.
Dziekuje takze, ze pomogliscie mi w poszukiwaniu oprogramowania do
USR Sportster 33600 External Voice. Oprogramowanie bylo na na dyskietce,
a dyskietka niestety byla uszkodzona (potraktowanie ndd nic nie dalo).
Modem zostal kupiony 50 km od miejsca zamieszkania i nie chcialo mi sie
jechac wymienic, ale teraz juz mi sie chce. (Z vatem: 790 zl - tanio nie?
Spoko.)
Dziekuje wszystkim.