Re: Gravis w W95

Autor: Piotr Zalewa (zalun_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 12:45:52 MET DST

Szalet (szalet_at_free.polbox.pl) wrote:
: Nie rozumiem problemu. U mnie wlasnie w podkladzie chodzi Gravis, a ja
: sobie pisze w INews. I jeszcze nigdy nie mialem problemow z karta. Mam GUSa
: zainstalowanego na driverach pod W95, ktore mam nie wiem skad. Jak bys je
plik gv1195.zip ?
- jesli nie to bardzo prosze o podeslanie
ja mam ten plik i nie udalo mi sie porzadnie zaintalowac GUS Classic pod W95 -
chodzi MIDI (chociaz sa klopoty), Wave, ale nie DirectX.

: chcial, to daj znac. Poza tym nie mam oryginalnego GUSa za niewiadomo ile,
: ale za 250zl i wcale nie narzekam.
ja mam Primaxa

Procedura instalacji byla taka:
1. instalacja dla DOS & Win
   instalacja driverow do W95
   rezultat: Wav bez MIDI
2. wypieprzenie driverow GUSa
   rezultat: wszystko oprocz DirectX i "urzadzen obslugi gier ..."

Moze wyslesz jak Ty to zrobiles ?

zalun