=== Baza driverow ===

Autor: Grzesio (oleksy_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 12:37:06 MET DST

Proponuje utorzenie kolekcji driverów. W tej chwili mam już ponad 160 MB
różnego rodzaju driverów do wszelkiego sprzętu. Udostępniam je na moim FTP:
ftp.opgk.krakow.pl katalog /DRIVERS. Proponuje abyśmy wpólnie utworzyli w
miarę pełny zbiór driverów udostępniany na moim FTP. Proszę o przesyłanie
takich których nie ma jeszcze na moim FTP do mnie pocztą (najlepiej:
oleksy_at_opgk.krakow.pl) albo o umieszczanie ich na FTP w kat. /UPLOAD.

--
Grzesio