Re: S.Duchnowski vs Wall Street Journal

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 07:04:27 MET DST

 Gregorio Kus wrote in article <199704140213.EAA16255_at_malcolm.rmnet.it>...
> Jak donosi Wall Street Journal w przedsiebiorstwach
>z grupy Fortune 500 zaledwie 15% "desktop machines
>running w95" i (az!) 3% wNT.
> To oczywiscie stoi w jaskrawej sprzecznosci z danymi
>prezentowanymi na tej liscie przez znanego eksperta
>od Information Technology w amerykanskim bussinessie
>jakim jest niewatpliwie S. Duchnowski.
> W tej sytuacji ja (biedny ciemniak z zacofanej Europy)
>zupelnie nie wiem juz co myslec. Ale wiem przynajmniej
>jedno: ktorys z tych dwu Autorytetow po prostu pieprzy.
>
>Grego

Widzisz Grego trzeba umiec czytac i kojarzyc fakty.
Ja pisalem o "PC" bo taki jest temat tej grupy. Ty piszesz "desktop".
 Widzisz roznice?
 Nie kazdy desktop to PC, prawda?
Wiekszosc PC natomiast chodzi na windows.
Miazdzaca wiekszosc laptopow, ktore zastepuja powoli desktopy w duzych
korporacjach, chodzi z windows.
Jak wiedac nie zmienia zdania.
Moje zas opinie sa oparte na obserwacjach jako ze nie jestem bezposrednio
zwiazany z IS.

Czy to ci wystarczy, Grego, czy potrzeba ci wloskojezycznej wersji WSJ?

BTW Na czym, wedlug ciebie, chodzila reszta tych desktops?