486 all in one PS2 - pomocy !!!

Autor: Marco Rat (netmar_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 22:41:43 MET DST

Kochani, pomóżcie,
mam płytę 486 PS2 all in one - 2MB VGA Cirrus, kontrolery, nawet wlutowane
4MB. Niestety, nie mogę z niej skorzystać, bo zamiast normalnego DIN-a do
klawiatury ma tylko 7-mio pinowe wyjście łączone - mysz+klawiatura Układ kb
jest standartowy 8742. Próbowałem prześledzić ścieżki i porównać ze
standartowym PC, ale to na nic, niektóre są ukryte pod układami, a
omomierzem też się nie da. Czy takie siedmioszpilkowe wyjście jest
standartem w PS2? Jeśli tak - proszę o rozpiskę poszczególnych pinów. Jeśli
nie - to jak sobie z tym poradzić? Szkoda mi tej płytki, bo po prostu mi
się podoba, a poza tym ładnie mi pasuje do obudowy superslim(po jakimś
terminalu). W serwisach nie mają czasu na takie głupstewka albo krzyczą
tyle, że mógłbym sobie za to kupić nową płytę.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc
                        Marco Rat
P.s. Odpowiedzi oczekuję na liście, lub na adres < netmar_at_hotmail.com >