Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 21:51:35 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Tak, zwisnie od braku "preemptive multitasking". To rzeczywiscie dobre!
>Moze "General Protection Fault", zmora Win3.1, to byl naprawde "Lack of
>Preemptive Multitasking Fault".

GPF nie. Zawisy bez _zadnych_ komunikatow - jak najbardziej.

Czy jestes pewien, ze wiesz, z czego sie smiejesz ?
Bo sadzac z powyzszego, chyba nie bardzo.
Wielozadaniowosc z wywlaszczaniem wymyslono wlasnie po to, zeby
zwiekszyc odpornosc systemu na zawieszenie przez zle napisany
program kosztem wydajnosci. Por. Netware i Unix.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl