RE: P_O_M_O_C_Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (W 3.11)

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 03:48:19 MET DST

>Witam !
>Zobowiazalem sie skonfigurowac komus kompa
> (486 SX 25 MHz, 4 Mb RAM, 80 Mb HDD(!), W 3.11)

Jak masz 4MB RAM to raczej zapomnij o uzywaniu Worda 6.
Bedzie ci dzialal ale w trakcie pracy i drukowania bedzie sie walil
to znaczy zawieszal wydruki i tym podobne "niedogodnosci"

>Pojawil sie problem, bo winda (wersja orginalna) NIE WIDZI KLAWIATURY
  a co to jest wersja nieorginalna ? polska wersja to jest orginalna ?

>- nie moge zainstalowac Worda 6.0.
>Pod Dosem (5.0) wszystko jest O.K.
>
>Podaje ustawienia klawiatury :
>- jezyk - polski

  Przypominam, ze w tym ukladzie klawiatury polskie literki
  sa "wykonalne" tylko z jednym z Altow.
  IMHO lepiej wywal te klawiatury i zainstaluj POLKEYBa (A.Gorbiel)

>- pdst ukl. - polski programisty
>- drugorz. ukl. - amerykanski
>- 101/102 klawisze
>Bardzo prosze o odpowiedzi na moj adres e-mail

  Sorry, ale mie sie nie chce przeadresowac.
 (dzialam pod VMS)

>P.S.1
>Poczatkowo nie bylo w C:\dos plikow country.sys i keyb.sys (teraz sa ale z
>W95, i nie keyb.sys ale keyboard.sys; sciezki dostepu zmienilem), potem
>jeszcze raz zainstalowalem W 3.11

>P.S 2
>Czy ktos moglby mi podpowiedzec co lepiej kupic, aby choc troche
>przespieszyc ten sprzet (koprocesor, RAM, czy moze procesor 486DX2 - 66
>Mhz, max na tej plycie gl.) ??????
>NIE PISZCIE, ze lepiej zmienic caly sprzet bo o tym to ja tez wiem.

W windzie koprocesor ci nie przyspieszy Worda. !!!!!!

> Pawel Neugebauer
> snoopy97_at_cyberdude.com

R.