Re: FAT32

Autor: Adam Konojacki (tango_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 19:13:02 MET DST

Sobuś Marcin <sobus_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc46aa$bf0e47a0$4186ccc2_at_marcin>...
Czy mój Win95 obsługuje FAT32. Jest to wersja OEM nr 4.00.950.w
Kupiłem ją razem z komputerem w październiku 96.

O ile sie orientuje to ta wesja nie obsluguje fat32. Ja posiadam taka
wersje i nosi ona numer 4.00.1111. Ale jesli chcesz miec pewnosc to jest
kilka sposobow na sprawdzenie tego:
1. jesli posiadasz plyte z wersja instalacyjna to w przypadku wersji OSR2
(bo o takiej tu mowa) katalog \WIN95 bedzie zajmowal ok.56MB, w przypadku
zwyklej wersji jest to ok. 30 MB
2. uruchom w trybie dosowym fdiska (z tym bardzo ostroznie!!!, lepieiej
zaraz po tym wycofaj sie za pomoca <ESC> do skutku) jesli na dziendobry
zapyta sie o to czy wlaczyc obsluge duzych dykow to juz wiadomo ze masz do
czynienia z OSR2
3. na koniec, jesli sam instalowales Windoze na swoim PC to przypomnij
sobie moment wpisywania klucza xxxxx-oem-xxxxxx-xxxxx, czy pole do
wypelnienia bylo podzielone na czesci, jesli tak to jest duze
prawdopodobienstwo ze to OSR2

Adam
tango_at_free.polboxpl