Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 18:53:34 MET DST

On Sun, 13 Apr 1997 16:25:43 +0200 (CEST), Marac wrote:

>Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote in article <5io5nn$ng2$1_at_news-s01.ca.us.ibm.net>...

[...]

ja pisalem i to nawet DUZYMI LITERAMI
o URUCHAMIANIU programu nie o INSTALOWANIU.
Do obiektowego desktopu, w ktorym pojecie uruchamiania aplikacji
nie bedzie wystepowalo wogole, bo kazdy otwierany obiekt bedzie
sobie sam to zalatwial - windowsowemu GUI jeszcze baaaaardzo daleko,
wiec niech mi ktos nie mowi ze mozna uzywac windy nie uruchamiajac
programow.

stad sluszny komentarz Marac'a:

[...]
>co to znaczy "skrec kierownice w lewo". Ty pewnie wsiadasz do
>swojej Hondy, sprawdzasz w instrukcji, ze aby ruszyc nalezy
>wlozyc ten srebrny kluczyk do tej dziurki obok tego duzego
>kolka, przekrecic, nacisnac pedal (na rysunku pokazane ktory) i
>samochod zawiezie Cie tam gdzie chcesz. Czy tak???

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi