Odp: Odp: Informacje rozszerzone

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 00:31:20 MET DST

| Od: Andrzej <andrzejp_at_complex.com.pl>

| Ja robilem to Netszkapa i mialem to samo.
| Brak upowaznienia do wejscia na serwer.
| --
Pytanie. Czy ustawiles ja tj. Netszkape odpowiednio??.
Sprawdz...
Options -> Preferences -> Protocols.
Musisz ustawic Send Email...
Wtedy podczas kazdego laczenia z serwerami FTP Netszkapa bedzie podawala
adres Twojego konta pocztowego jako haslo, co jest najczesciej wymagane
podczas logowania jako Anonymous. Jesli to nie pomoze to proponuje jak
poprzednio skorzystanie z programu specjalistycznego.

Pozdrowienia.

Piotr Czerpiński
czepi_at_rubikon.net.pl
czepi_at_free.polbox.pl