Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 09:56:43 MET DST

>A mo=BFesz t=EA genialn=B1 my=B6l rozwin=B1=E6,
> czy tylko tak sobie gawor=zysz?

1. Zauwazyles moze na koncu :) dla dorozwinietych czytelnikow
    to oznacza usmiech, zart, wic, dowcip, przymrozenie oka

2. Linux jest niedorozwiniety :) w tym sensie , ze nie dorobil sie
    stada lamerow, ktorzy z ksiazeczek przepisuja wirusy, dorabiaja
    pare swoich bajtow zeby ich nowego dziela nie wykryly skanery
    i dawaj go dopisywac do roznych dystrybucji.
    Linux nie ma jeszcze swojego Micro$ofta, ktory stara sie
    wykolegowac reszte konkurencji.
    Nie ma takze, jak mi sie wydaje, swojego VisualBasica, w ktorym
    byle lamaga napisze dwadziescia linijek kodu i uwaza sie za
    programiste pelna geba.

3. I chwala mu za to.

>M.

R.
PS. Oczywiscie chwala Linuxowi a nie lamerii