Problemy z modemem Logicode 28800(i)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 02:37:03 MET DST

Hello piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl!

09 Apr 97 02:47, Piotr Jastrzebski -> do All:

 PJ> z tym modemem
 PJ> przebiega wg schematu: pare dni ciaglego wyjmowania i wkladania modemu
 PJ> do komputera, nastepnie okres gdy dziala dobrze (rekord:2 miesiace),
 PJ> potem znowu meczarnie :(

 PJ> Czy ma ktos jakies doswiadczenia, ktore moglyby mi wskazac przyczyne
 PJ> i ew. rozwiazanie problemow?

 PJ> dla mnie - irracjonalne i niedeterministyczne - tych cech w sprzecie

Przyczyna moze byc obudowa Desktop i ciezki monitor stawiany na niej.
Ugiecia obudowy moga powodowac inne deformacje/naprezenia w plycie glownej,
w slotach gdzie wtykasz modem, badz samej plytce modemu itd.
Umiesc modem w innym slocie, najlepiej skrajnym z lewej przy samej sciance.
Sprawdz czy przykrecanie sledzia nie powoduje juz jakichs naprezen wzdluznych
lub poprzecznych. Nie stawiaj monitora na obudowie i zobacz co bedzie...

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-