Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 13:23:07 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 21:07:42 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>/> Dorzuce jeszcze kilka zalet DN:
>/> - Bloki pionowe
>
>Do czego to może być przydatne ???

O, zaufaj, wbrew pozorom mozna to wykozystac bardzo czesto...
Skoro nie wiesz, do czego moga sie przydac, to najwyrazniej nigdy ich
nie uzywales... Poniewaz to glupie wytlumaczenie, a nie chce mi sie
podawac przykladow, proponuje: zainstaluj choc na chwile DN, i sie tym
pobaw... Sam zrozumiesz...

>/> - Sumowanie kolumn liczb
>/> - Arkusz kalkulacyjny
>
>Na ile zaawansowany ?

Wystarczajaco.

>/> - Edytor hexadecymalny
>/> - Podswietlanie komentarzy dla plikow PAS, C, ASM, BAT
>/> - Wstawianie dowolnych kodow ASCII
>
>W NC też można

Nie wiem, jak jest w NC, ale DN wyswietla cala tabelke ASCII, z ktorej
po prostu wybierasz interesujacy znak. Byc moze w NC juz tez tak jest,
ale za czasow, gdy go uzywalem, kody ASCII wklepywalo sie ALT + nr na
numerycznej...

>/> - Disk-Edit (w starym DOS'ie)
>
>???

Dysk Editor... Taki programik, ktorym mozesz edytowac powierzchnie
HDD... Norton Utilities nie widziales ?

>/> - Kopiowanie wielu plikow za jednym zamachem
>
>no to chyba normalka ...

O, nie chodzi mi przeciez o to, ze zaznaczysz np. 5 plikow, a potem
F5, i on przegra wszystkie piec... DN w takim wypadku wgra do pamieci
wszystkie 5, a dopiero potem to nagra... Oczywiscie przy 5-ciu likasz
nie widac roznicy w czasie, ale przy 5000 - owszem.

>/> - Kopiowanie via bufor dowolnych sekwencji z ekranu (tekstowego)
>/> - Rysowanie ramek
>
>Jakich ramek ???

Tekstowych... Przykladu nie moge podac, jako ze siedze w Win95.

>/> - No i mozna wrzucic blok do command-line'u...
>/>
>Po co ???

O, uzywam tego dosyc czesto... Szczegolnie w wypadkach, kiedy
przenosze z BAT'ow linijke z wieloma parametrami... Ot, np. 200
znakow. Chce Ci sie to przepisywac ?

>BTW: a można w edytorze podświetlać tekst liniami jak w NCedicie przez
>F3 ?

Jak juz pisalem, DN pracuje z _normalnymi_ blokami... Tak ze pytanie
jest nie na miejscu.

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl