Re: IE4 - ALE NUMER!

Autor: Grzegorz Bialas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 21:56:08 MET DST

> Trochę odbiegnę od tematu , sprawa dotyczy Pana
>Grzegorza Białasa .
Dziekuje, dziekuje... ;-) Ale prosze - tylko nie PANA!

>Dlaczego Pan wysyła wiadomości
>na listę w zwielokrotnionej ilości . Uważam ,że
>jest to nie potrzebne a nawet nie
>sympatyczne .
wiem, wiem, wiem.. Ale to nie moja wina (oczywiscie to
mnie nie usprawiedliwia). Od pewnego czasu testuje Ie 4.0
razem z OutLookiem Expresem. A zawiera on takiego bugsa,
 ze wysyla po kilka kopii. Nie wiem na jakiej zasadzie, ale
wysyla. A w skrzynce nadawczej jest jeden list.

>Czytam tę listę od pewnego czasu i
>postingi od Pana w większości są powtarzane ,

>pytam się po co ?
Naprawde.. Ale .. to.. tego.. no.. TO WSZYSTKO
WINA MICRSOFTU ;-) Jak zwykle zreszta ;-)))

PS. Mnie tez by irytowaly zwielokrotnione postingi, wiec w
pelni Cie rozumiem. Postaram sie poprawic i wiecej nie... ;-)

Pozdrowienia Grzechu