Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 01:50:10 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote in article <334d4ccf.3452053_at_news.uw.edu.pl>...
> Bartek Kaczynski <bart_at_free.polbox.pl> wrote:
>

> /> Swiete slowa...I niech ktos odwazy sie powiedziec ze Nortonek jest
> /> lepszy. W kazdym, kazdym miejscu Dos Navigator jest lepszy...No chyba,
>
> Odważę się ;)
> Przede wszystkim przyzwycziłem się do tego pięknego niebieskiego
> koloru ... ;) a w DN jest ohydny szary i nie udało mi sie osiagnąć
> takiego jak w NC :(
Moje glebokie wyrazy wspolczucia. To jak radzisz sobie z konfiguracja bardziej skomplikowanych programow???
Jedna z zalet DN jest przeciez absolutnie dowolny wybor kolorow. Mnie powrot do nortonowskiego 'blue' zajal
ok. 30 sec.

> Poza tym IMHO NC działa znacząco szybciej od DN.
Poza tym DN dziala znaczaco szybciej od NC. Sprawdzone z zegarkiem w reku.

> Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną NC.
Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną DN (wiele mozliwosci, ktorych nie ma w NC).

> A poza tym mam tyle "asociations", że nawet gdyby pojawiło się coś
> naprawdę lepszego to pewnie i tak nie chciało by mi się wszystkiego
> przepisywać :(
To Cie tlumaczy. Ale nie pisz od razu ze NC jest lepszy

> A tak wogóle to najlepszy jest Windows Commander ;)
A moze Windows Explorer pod G95??????
Pozdrawia D.N. Marac

--
#           Michal Maracewicz                   #