Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 23:08:15 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:

>/> slabo szukales. poza tym w DN sa dostarczane schematy kolorow.
>/> Jeden z nich ma kolorystyke b.zblizona do NC. ja i tak zawsze
>/> sobie ustawiam BW, bo mnie ten niebieski po oczach bije :)))
>
>No właśnie !
>Ten z DN bije po oczach w przeciwieństwie do nortonowskiego ...

Jesli chodzi o scislosc. Mnie ten nortonowski po oczach bije.

>/> >Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną NC.
>/>
>/> dobre sobie. to znajdz mi za pomoca NC na calym dysku wszystkich
>/> plikow A*.DOC , wewnatrz ktorych jest slowko np. "bleble" ?
>/> dos navigator od bardzo dawna to potrafi.

>NC też od wersji 5 (co do wersji 4 to nie pamiętam)

Od wersji 5. w 4 nie ma tego. A wersja 5 jest stanowczo za duza jak
na to co potrafi, a raczej na to czego nie potrafi.

>/> >A poza tym mam tyle "asociations", że nawet gdyby pojawiło się coś
>/> >naprawdę lepszego to pewnie i tak nie chciało by mi się wszystkiego
>/> >przepisywać :(
>/>
>/> no ile masz tych asociations. 10 ? 20 ? ja tez tyle mam.
>/> tyle ze ja moge sobie ustalac oddzielnie associations dla F3,
>/> a oddzielnie dla ENTER.
>
>Specjalnie policzyłem - 35 :)

rzeczywiscie. przeszkoda potworna :))))

>/> Aha. powiedz mi jeszcze, jak w NC moge sobie na ekranie otworzyc
>/> do edycji dwa pliki tekstowe (*.TXT) zebym mogl je wzrokowo
>/> porownywac ? Na tej samej zasadzie jak w windowze odpalasz
>
>Bardzo prosto: piszesz edit plik1 plik2 i już po kłopocie :)

a jak juz mam otwarte dwa i chce otworzyc trzeci ? ale tylko
do podgladu i to w trybie HEX ? A jak mam za ciasno na ekranie
to jak nortonem przelaczyc sie do txt 132x50 linii ?
hehehe :))))))

>/> wszystkie ktore do tej pory spotkalem. DN ma bardzo wiele innych
>
>Nie używam takich kalkulatorów, wolę moje porządne Casio fx-7700G
>bo chociaż widzę kolejne polecenia i mogę stosować nawiasy :)

w tym kalkulatorze tez. po prostu zapisujesz wzor z podstawieniami
liczbowymi, nawiasami itp. na bierzaco w czasie wpisywania pojawia
ci sie wynik. po klapnieciu entera wynik masz wstawiony zamiast
wyrazenia ktore wpisales. ale mozesz b.prosto odzyskac poprzedni
wpis z tym wzorkiem, mozesz poprawic jakas tam jedna cyfre i znowu klapiesz
po enterze. i co ? twoj casio to potrafi ?

>/> fajnych rzeczy, chocby to, ze jak wejde do archiwum to
>/> wciskam sobie F3, i moge obejrzec zawartosc pliku ktory jest
>/> przeciez zarchiwizowany. Jak w archiwum jest kolejne archiwum
>/> (ZIP, ARJ czy inny badziew), to w to archiwum drugiego poziomu
>/> tez moge sobie wejsc i sobie je ogladac :))))) mozesz mi powiedziec
>/> jak to zrobic w NC ?
>
>Do takich rzeczy używam WinComm. :)

a mi DN wystarcza do wszystkiego hehehe :))))

>Poza tym jaki sens ma zagnieżdżanie archiwów ?

zdazaja sie ofiary, ktore przynosza archiwa w takiej formie.
ale ogladanie zawartosci plikow bezposredno z archiwow jest
chyba fajne nie ?

>/> A poza tym mi sie w NC bardzo nie podoba obsluga netware.
>
>Nie mam w domu tego problemu ;)

a ja mam :)))) tzn. nie mam bo nc siedzi i tylko dysk zapycha.

>/> zamiast pomagac, tylko przeszkadza. Ustawiam sobie na katalogu
>/> atrybut "Delete Inhibit". to cos mocnieszego od atrybutu RO.
>/> I co ? I moge to dziadostwo skasowac. bez sensu. jesli zas
>/> chodzi o wysylanie komunikatow (send), to tez daje sie to latwo
>/> zrealizowac. Jak ? moze ci powiem jak sie na DN przesiadziesz :))))
>
>Wiem, wiem miałem zajęcia z Novella i pod NC wszystko chodziło na
>odwrót :)))

no wlasnie.

>/> PS: kalkulator w DN jest naprawde zadziobisty.
>
>Mojego Casio nie pokona ;)

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

ja tam o casio specjalnie sie klocil nie bede bo nie mam o co.
bo mowa byla o mozliwosciach i funkcjach programow, a nie
o podrecznych kalkulatorach.

ps: a program Mathematica bije kazde casio na glowe hehehe :)))))
    nie mowiac o Matlabie :)))