Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 22:15:42 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 18:38:01 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>/>
>/> >Przede wszystkim przyzwycziłem się do tego pięknego niebieskiego
>/> >koloru ... ;) a w DN jest ohydny szary i nie udało mi sie osiagnąć
>/> >takiego jak w NC :(
>/>
>/> Opcje, kolego, opcje....
>
>Próbowałem, próbowałem, ale efekt był mizerny, nie ten odcień ;)
>Jakieś to sine wychodziło :(

Taak, teraz sobie przypominam.... Zeczywiscie kiedys, jak mialem VGA,
cos z tym bylo non-correct. Dlatego tez, aby nie tracic efektywnosci
DN'a, i zarazem zachowac odczucia estetyczno-gustowe, przesiadlem sie
na Hercules'a. I juz nie jest sine !!! He !
 :)

>/> >Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną NC.
>/>
>/> Nie sadze, zeby w NC wyszukiwanie bylo bardziej urozmaicone, niz w
>/> DN... Ot szuka i tyle...
>
>Ma opcję panelize i szukanie po zawartości ?

Szukanie po zawartosci ma... A ja nie wiem, co to jest panelize....

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl