Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 12:48:17 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 06:39:46 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>Przede wszystkim przyzwycziłem się do tego pięknego niebieskiego
>koloru ... ;) a w DN jest ohydny szary i nie udało mi sie osiagnąć
>takiego jak w NC :(

Opcje, kolego, opcje....

>Poza tym IMHO NC działa znacząco szybciej od DN.

Bzdura... To znaczy nie tak... Jak nawlaczasz jakichs opcji typu :"za
kazdym odczytywaniem katalogu odczytaj jego calkowita wielkosc", to
bedzie wolniej... Ale przy takich samych ustawieniach obu, nie widac
roznicy...

>Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną NC.

Nie sadze, zeby w NC wyszukiwanie bylo bardziej urozmaicone, niz w
DN... Ot szuka i tyle...

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl