Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 11:57:47 MET DST

Jacek Piskozub wrote:

> Sam bym sie nie zgodzil.Przyczyn jest kilka:
>
> 1. Zebrane i uzywane oprogramowanie (takze odbiorcze oprogramowanuie
> przyrzadow pomiarowych. I prosze nie pisac, ze chodziloby pod Linuxem;
> tak porzadny system operacyjny nie pozwolilby na np. bezposrednia
> obsluge portow itp. Oprogramowanie glownie w TurboPascalu zatem nielatwo
> przenoszalne pod Unix).
> )

man ioperm i man iopl a jak to nie dziala to ja jestem geniuszem bo jakos zrobilem
oprogramowanie do sterownia bioreaktorem na nietypowej karcie A/C. Program dzila
pod X-Windows a jakbym sie sprezyl to dopisalbym komunikacje przez tcp/ip i
w domu mozna by bylo patrzec co sie dzieje. Teraz tez mozna ale idzie strasznie wolno.

> --
> Jacek Piskozub

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy