Re: Dylemat

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 08:33:45 MET DST

anszom <anszom_at_ispid.com.pl> wrote:

>A jak kupisz szlifowanego Pentium i juz nic nie podkrecisz.
>Moze ktos mi poda sposob na kupno Pentium bez ryzyka.
>O AMD nic takiego jeszcze nie slyszalem.
>
>J. Szombierski

nie pozwol sobie sprzedac procesora, ktory ma dokladie pozaklejany
caly spod. kaz sobie pokazac procesor ze wszystkich stron.
sprawdz, czy spod przypadkiem sie nie zdrapuje. nadruk tez powinien
byc wysokiej jakosci. z tego co sie rozgladalem po sklepach, to
w niektorych proc z certyfikatem jest niewiele drozszy od
zestawu proc bez certyfikatu plus wiatrak.

ps: ten z certyfikatem ma od razu przyklejony wiatrak.