Re: TeX dla poczatkujacych

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 17:28:23 MET DST

On Fri, 4 Apr 1997, Michal Wisniewski wrote:

> Czesc,
>
> Czy moze mi ktos podac adres, gdzie mozna by przeczytac cos, co
> pomoglo by mi rozpoczac poznawanie TeX-a.
> Slyszalem o nim sporo dobrego, bylem m.in. na
> http://sunsite.icm.edu.pl/pub/tex/, ale jest tam taka ilosc katalogow,
> ze zupelnie nie moge sie w tym polapac :((
> Poza tym jaki rodzaj TeX-a wybrac? Linuxa jeszcze nie mam, wiec
> poszukuje czegos na DOS lub Win95: w podkatalogu /systems jest tego
> sporo, ale ktory wybrac???

Kiedys instalowalem sciagnietego stamtad 4tex'a ( czy cos w tym stylu ).
Najlepiej dzialal z 4Dos'em, ale i bez niego dalo sie niezle pohasac.
Jesli chcesz miec jednak ladne czcionki, to bedziesz musial troche
pogrzebac w skryptach ( i oczywiscie skads te czcionki wziac - chodzi tu o
"normalne" polskie znaki.
        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Chmielna 10
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | tel.(0-56)54-52-92 (grzeczn.)
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!