Re: DirectX i LB ?

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 08:24:23 MET DST

Ireneusz Zielinski (irekz_at_rubikon.net.pl) wrote:
: Czesc !
: Chcialem zapytac czy ktos moze nie wje jak wyglada sprawa
: obslugi directx przez starsze karty graficzne na Local Bus'ie ?
: Gdy instaluje DX na mojej wysluzonej Trident 9400Cxi LB to po
: zainstalowaniu
: pisze iz "Display driver" - "No hardware support", czy mozna cos z tym
: zrobic?
: Oczywiscie poza wymiana karty ;)
: Za ewentualna pomoc zgory dziekuje (prosze - przeslijcie ja na moj
: e-mail :))
: irekz_at_rubikon.net.pl
:
: Irek :)
:
:
Polaczyc sie z www.tridentmicro.com i sciagnac sobie driver z Direct-X
powinno zadzialac.

--
  " DEATH IS YOUR ONLY BIRTHRIGHT " - Legend of the Jade Phoenix
http://class1.phys.uni.torun.pl/~rawdall