Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 04:44:32 MET DST

>Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
>[..]
>: >Pod Linuxem nie ma wirus=F3w.
>
>: Tak scisle rzecz biorac wirusow nie ma
>: bo jest dopiero JEDEN wirus :)
>
>Tak =B6ci=B6le .. to doczytaj se co nie nieco a potem gadaj, =BFe to jest=
> wirus.

  Dobra, dobra, podaj mi porzadna definicje wirusa komputerowego
  a potem zobaczymy czy to zwierzatko jest wirusem czy nie.
  Ja czytalem takich definicji kilkanascie i mnie sie wydaje
  ze to zwierzatko bedzie pasowalo do polowy z nich (co najmniej)

>kloczek

  Ale nie musisz sie obrazac, ze takze swiety Linux tez jest podatny
  na rozprzestrzenianie sie wirusow. To swiadczy, ze system staje
  sie popularny. I jakis dobry programista wzial sie za problem.
R.