Re: SIEC w bloku!

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 14:40:37 MET DST

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> pisze:

> Slyszalem ze na Wine jak na razie udalo sie odpalic tylko windowsowy
> kalkulator i to z 3.11. Jestem ciekaw, jak chcialbys odpalic np. Worda z
> Office 95 w Linuxie?

No to przesada, chyba, że masz jakąś antyczną wersję wine. Mi udało się
uruchomić Worda 6.0. Nie działa OLE, nie ma True Type'ów, nie ma ogonków.
A tak BTW co jest takiego lepszego w Word 7 czego nie ma Word 6, poza tym,
że siódemka jest bardziej krowiasta (zajmuje dużo więcej miejsca i chodzi
wolniej)?

> Marek Nazarko

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *