Re: Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: Marek Malinski (obwwihe_at_man.pulawy.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 13:15:07 MET DST

Slawomir Sidor wrote:

> : m> Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP
>
> : A w czym Ci przeszkadza?
>
> W poprawnym dzialaniu karty.
> A z innej strony: W czym mi pomaga ???
>
> Slawomir Sidor
Wylaczyc sie nie da - przynajmniej nie widzialem takiej opcji
w programach Creative. Pod jakim systemem z nia walczysz - bo
to jest wazne - inaczej zwalcz sie klopoty w dow/win 3.11 a inaczej
w Win 95. Powiedz co Ci nie gra to postaram sie Ci pomoc. Troche
juz tych kart instalowalem na roznym sprzecie wiec troche doswiadczenia
mam.

Marek