Re: Matrox kupic czy nie??

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 10:43:03 MET DST

Witam!

Pawel Izdebski (goth_at_slip.net) wrote:
:
: >
: >
: Problem w tym, ze mnie wlasnie nie dolozyl nic do tej zakladki (mialem
: sterowniki do miro, ktore mialy dokladac ustawianie czestotliwosci
: odswierzania i tez NIC). Wiec pewnie problem jest z moim windowsem,

U mnie problem to byl, ale ze starymi przyzwyczaleniami :-(((
Po zciagnieciu nowych driverow odruchowo rozpakowalem je i skopiowalem
za pomoca NC v 4.0 (bez dlugich nazw). efekty j.w.
Pomoglo powtorzenie operacji spod exploratora (czy jak tam sie to dranstwo
nazywa ;-))) ). Obecnie chodzi caca, zakladek to dolozyl kilka, i nareszcie
mam dobrze ustawiony monitor :-).

pozdrowienia
Zw.