Re: Abit SM5 - testy, Matrox, GUS Extreme

Autor: Bartosz Nagorny (baribal_at_logonet.com.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 23:59:01 MET DST

Hi,

>restarcie po zainstalowaniu nowego oprogramowania. Moze to i nnormalne,
>nie wiem, nie jestem starym wyjadaczem sprzetu komputerowego.

Nie to nie jest normalne. Mam tš samš płytkę i ten sam procek, tš samš
kartę graficznš (MM) ale.... AWE 32 (gusa dawno temu zmieniłem)

>Poza tym jest jeszcze jedna sprawa. Tak sie zlozylo, ze uzywam Matroxa
>Mystique jako karty grafiki i Gravisa Ultrasound Extreme (ten nowy

Nie chcę nic mówić, ale obsługa gusa w win95 z directX nie należy do
najmilszych... :(

>ma to pewne konsekwencje. Matrox informuje, ze moze miec klopoty z
>aplikacjami wykorzystujacymi akceleracje 3D. I rzeczywiscie gry dolaczone

SprawdŸ czy możesz zainstalować sterowniki bus-master, albo jeœli masz
win95 OSR2 czy b-m pracuje w porzšdku..

>tego, iz nie wiem czy nie jest to "wina" plyty glownej, wlasnie ABITU,

nie, abit jest cool !

>szczegolnie ze serwis GUS-a byl bezradny (a wygladali rozsadnie). Stad
>istnieje prawdopodobienstwo, ze ABIT SM5 moze w wyjatkowych przypadkach
>klocic (sie z) innymi urzadzeniami.

jak każda płyta !

>milcza.

i matrox i gravis to kanadyjskie firmy... może jednak dostaniesz
jakieœ informacje... :)
swojš drogš na moje emajle odpowiadajš błyskawicznie.

>Pozdrawiam wszystkich.

nawzajem :)