M200 by TEKRAM i Windows NT 4.0 - POMOCY

Autor: Boozer (boozer_at_writeme.com)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 00:00:13 MET DST

witam.

porzebuje pomocy w znalezieniu sterownikow dla karty tunera
telewizyjnego M200 firmy TEKRAM (wersja PB) dla systemu Windows NT 4.0

dzial obslugi klienta firmy TEKRAM (sprawdzalem przez e-mail i
telefon) w sposob idealny ignoruje moje zapytania i prosby, zwalajac
wszystko na reorganizacje (a co mnie to u licha obchodzi....)

btw: przeszedlem wlasnie z windows 95 na nt 4.0 i jestem SZCZESLIWY -
nie sypie sie, dziala SZYBCIEJ, stabilniej i ogolnie ODJAZD. Jesli nie
jestes specjalnie przywiazany do starych, DOS'owych gierek - polecam.