Re: SIEC w bloku!

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 16:24:49 MET DST

Slawomir Sidor wrote:

> : Popieram tansza alternatywe...
>
> A ja popieram mniej awaryjna.
Poperam tansza, bo awaryjnosc to sprawa konkretnego modelu...

> : Obok czegos Dosowego to owszem, ale czasem pewnie komus sie zechce
> : zagrac w jakies Zet'y, Quake'a, Duke'a itp...
>
> To nie potrzeba zadnej sieci a tylko ipxa.
nie, to przez powietrze sprobuj, poza tym pisalem ze nie potrzeba...

> : Linux to najprostsze wyjscie tylko czasem troche klopotliwe dla
> : czlowieka, ktory wczesniej nie mial o tym pojecia...
>
> Ale wystarczy raz skonfigurowac i sie nic nie zmieni. Nie tak jak
> w pewnej nakladce na DOS co ja trzeba rebootowac po dodaniu programu.
Sam bez znajomosci angielskiego i bez zadnej ksiazki skonfiguruj w pelni
Linux to cie ozloce - sam mialem mnowstwo pytan do kolegow...

> Slawomir Sidor
                        _z powazaniem Bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com