Re: Jaki kupic modem w klasie USR Courier?

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 21:36:30 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl> wrote:
>
>: >Zasadnicze pytanie brzmi: po co/dlaczego kupowac juz teraz?
>: Modem jest potrzebny do firmy i trzeba sie na cos zdecydowac. Firma
>
>Ale po co decydowac sie na jakies niepewne 56K? Czy w przewidywalnej
>przyszlosci bedziesz mial mozliwosc podlaczenia firmy do centrali,
>ktora bedzie wspierala owe 56K (i to dodatkowo wlasnie w tym
>standardzie, w jakim bedziesz mial modem)?
Stad pytanie: jak juz kupie Couriera (ew. Motorole lub Zyxela) to czy
jak juz bedzie mozliwosc podlaczenia, to bedzie to standart Roboticsa
czy Rockwella? Nie kupuje modemu dla tych 56K, tylko dlatego, ze jest
potrzebny. Te 56K to mial byc tylko dodatek do mojego glownego
pytania: jaki modem jest najlepszy do 1600-1700 PLN (glownie do
dial-up, ale moze pozniej lacze dzierzawione)
Wydaje mi sie, ze chyba wszyscy ustawili sobie kill file na temat
"jaki ... kupic", bo od paru dni tylko my dwaj tu sobie gadu-gadu :(

pozdrawiam, Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>