Re: USR SPORTSTER 33600

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 13:52:56 MET DST

On Mon, 7 Apr 1997 08:55:51 +0200 (CEST), Zibby wrote:

> Ja u ywam modemu nie tylko jako automatycznej sekretary, ale jako
>voice-mail system w pe ni programowalny zdalnie przez zwyk y telefon(byle
>by mia gwiazdk ). Takie bajery oferuje BitWare system, dosta em go wraz z
>modemem.

a pod czym chodzi ten caly BitWare?
Bo wlasnie wysylam pierwsze maile przy uzyciu nowiutkiego
sportka 33600 Voice (moj bardzo juz wysluzony noname poszedl
w dobre rece :-), ale dostalem do niego tylko jakas schifezze
nieznanej mi wloskiej firmy, ktora chodzi wylacznie pod winda
i nie daje sie odpalic nawet w oknie windozowym OSa.
Moze nie jest to taka schifezza, bo jak z opisu wynika i za sekretarke
potrafi robic i fax on demand i mase roznych innych rzeczy, ale
przeciez nie bede sobie babral moich szlachetnych raczek winda~

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi