Re: Karty TV Tuner do PC

Autor: Maj Robert (robomaj_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 22:04:41 MET DST

Dariusz Przybyl <cezaryp_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<33451cde.6984042_at_news.onet.pl>...
> Szukam dobrej (i w miare taniej karty TV).
> Gdzie moge znalesc jakies w miare swieze testy porownawcze
> tyczace sie tych kart - chodzi o karty TV Tuner + Graber + K.Graficzna
> najlepiej na PCI. :-)
> BTW Co byscie polecali i dlaczego.
>
> Pozdrawiam.
>
> Dariusz Przybyl cezaryp_at_free.polbox.pl

Czesc pisze z Krakowa.
Moge ci polecic karte TV COMBO
kosztuje ona okolo 650.-zl.
Ma ona mozliwosc digitalizacji i nagrywania sekwencji
Jest polaczona z karta graficzna o pamieci 2M
Mozna ja kupic na krakowskiej gieldzie pod Elbudem

--
Robo 824      robomaj_at_free.polbox.pl