Re: SB AWE 64

Autor: Witold Tomaszewski (willy_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 21:26:07 MET DST

Witam!!!
Teoretycznie najlepsza karta z tego trio jest AWE64. Ma najlepsza polifonie
(64-ro glosowa), lecz niestety, jeszcze nie wykorzystywana w programach.
Najlepsze brzmienie wydusisz natomiast z gravisa. O AWE32 zapomnij,
bo AWE64 to sprzetowo prawie w 100% AWE32, ale jednak dzieki programowi
moze wiecej...
Ogolnie rzecz biorac, wg. mnie najlepszym zakupem jest AWE64.

Gabriela Stańczyk <gabcia_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc41f4$26295580$LocalHost_at_Roman>...