Re: Rozkodowanie plyty glownej

Autor: angi (ansoft_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 16:22:42 MET DST

On 5 Apr 1997 11:46:12 GMT, slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz
Slodkowicz) wrote:

>????
>Napisany prze mnie ma ok. kilkuset _bajtow_...
>
>Tomek

To mu go wyœlij. Ten o którym ja piszę nie jest mój i służy
generalnie do obsługi płyt z biosem AMI. Sam plik
dokumentacji ma ponad 90 kB. Usuwanie hasła jest tylko
jednš z opcji. Ponieważ nie ja jestem autorem nie mogę
go rozkompletowywać na poszczególne pliki. Albo
całoœć albo nic (chyba takie sš zasady).

 Pozdrawiam

Andrzej Gidyński
ansoft_at_ikp.atm.com.pl