poczta z sieci

Autor: ciach_at_eti.pg.gda.pl
Data: Sat 05 Apr 1997 - 15:47:21 MET DST

In some article Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) writes:

>a moze bys tak napisal co to za siec?
>
>niedlugo chyba zaczna przychodzic na pecet maile: szukam drivera.
>
>a wrobelek jedna nozke mial bardziej
A masz jakies rozwiazanie do jakiejkolwiek sieci? Mozesz sobie wybrac - Novell,
Lantastic, Workgroups...

Bylem raczej zainteresowany mozliwoscia w miare uniwersalnego rozwiazania.
Na drugi raz wyhasnie wszystko bardziej lopatologicznie :-)

Pozdrawiam
                 Andrzej

p.s. licze, ze skoro zainteresowal Cie temat, to teraz cos mi doradzisz