Re: Problem z Maxtor 7540AV

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 20:38:34 MET DST

Jacek Janusz wrote:

> Dlaczego dysk typu Maxtor 7540AV nie pracuje z innym typem
> dysku, ale nie Maxtorem, w przypadku zainstalowania 2 dyskow twardych
> w konfiguracji Master-Slave?
> Nawiasem mowiac, jumper J20 jest ustawiony wlasciwie...
>
> Jacek (janusz_at_rexio.uci.agh.edu.pl)

oj, mialem ci ja tez takie problemy jako niepoprawny ongis milosnik
Maxtorow...
Nie mam wiele wspolnego z hardware, wiec moge tylko przytoczyc opinie
(chyba kompetentnego) serwisowca, ktory stwierdzil, ze Maxtor od poczatku
stosuje nieco inna niz ogolnie przyjeta czestotliwosc wewnetrznego
taktowania chipsetu sterownika, i w zwiazku z tym sprawa jest
przechlapana, zwlaszcza przy wiekszych i szybszych dyskach (starsze
modele np. WD dawaly sie czasem sklonic do wspolpracy). Moze to i
prawda.
W kazdym razie, odkad Optimu$ zaczal handlowac Maxtorami, przerzucilem
sie na Caviara i to pewnie jedyne wyjscie z Twojego problemu...

                                        jhh