Re: Q:Skaner Genius B105A

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 11:20:54 MET DST

Dr.Zitbeg <zitbeg_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc38a8$3cd9d020$LocalHost_at_dr.zitbe>...
> Czy ktos moze wie gdzie mozna znalesc driver TWAIN do skanera GENIUS
B105A
> --
> Dr.Zitbeg
O ile mi wiadomo, ten rodzaj skanera nie korzysta z TWAIN'a. Posiada
swój driver, który praktycznie udzaje się tylko uruchomić w iPhoto
Deluxe. Driver ten jest na dyskietce instalacyjnej ze skanerem. Nie
spotkałem żadnego TWAIN'a, który posiadał zaszyty w sobie driver do
tego skacera. Jeżeli jest to też chciałby z niego skorzystać.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net