Re: Dysk rwardy

Autor: Bartlomiej Miara (miarus_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 06:23:51 MET DST

At 02:08 97-04-03 +0200, you wrote:

>Cześć!

Witam!

>O razu na początku zastrzegam się że nie używałem osobiście programu
>Partition Magic.

Ja tez nie uzywalem tego programu osobiscie. Informacje o tym programie mam
z czasopism komputerowych i innych zrodel.

>Jednak na podstawie informacji podawanych na
>angielskich listach dyskusyjnych (a może również polskich - nie pamiętam)
>to potrafi on nie niszcząc danych zmieniać format prtycji

Ale ja nie pisze o zmanie formatu tablicy, ale o zmniejszeniu poprzedniej i
dodaniu drugiej przez co zmiejszy sie jednostka alokacji na obu partycjach.

>Dokładniej: potrafi dużą partycje przekonwertować do FAT32 z nowej edycji
>w95 (i odwrotnie) - oraz parę jeszcze cudeniek z prtycjami.
>Oczywiście nie można (o ile mi wiadomo) zamienić jednostek allokacji na
>dużej partycji z 'dużych' na 'małe'. Masz czy nie masz windows OSR2 - jeżeli
>zdobędziesz PM to lepiej najpierw dokładnie wyczytaj w dokumentacji co on
>dokładnie potrafi i jakie są tego konsekwencje.

Dobra rada, tylko pieniedzy na program nie ma...(moze ktos z listowiczow ma
ten program i moglby podeslac dokumentacje (*.txt lub cos t wym stylu)

>Mam nadzieję żę się nie mylę - ostatnia wersja to 3 i coś.

Ja tez mam taka nadzieje...

>Nie jest to ani shareware ani free - normalny program za normalną forsę.
>Pozdrawiam
>
>Mariusz
>rozpedek_at_us.edu.pl

Ja rowniez pozdrawiam