Re: Kultura debila

Autor: Artur Jarkiewicz (ajark_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 01:52:11 MET DST

Andrzej Olaczek wrote:

> Oto list, ktory niedawno otrzymalem. Oczywiscie nie byl podpisany.
> Wyslal go niejaki "PolTeam E.G." <polteam_at_free.polbox.pl>
> Bez komentarza. (Subject : do ciebie debilu)

> Wysylam na pare grup, gdyz nie wiem, na ktorej z nich jestem najwiekszym
> smieciem
>
> --
> Andrzej \\\/////
> Olaczek \@ @/
> /------oOO--( )--OOo-------\_________
> | mailto:andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl |
> | tel. :+48 (71) 320 30 54 |

Witaj Anrdzeju!

Z doswiadczenia wiem, ze nie ma sie co przejmowac takimi dupkami. W
ciagu 2 lat internetowania kilkakrotnie dostawalem podobne listy (raz
nawet bylem szantazowany) ale wszystkich olalem. Nie warto sie z nim
szarpac, szukac go itp. bo tylko zrobisz mu reklame. Po prostu zapomnij
o nim i tyle. Dla mnie to tylko jeszcze jeden czubek, ktoremu (za
przeproszeniem wszystkich) pierdolnela instalacja.

3M sie mocno.
Artur.

| |/ || _ \/ __)| || \ |/ \| __) Artur Jarkiewicz |
| /_ || /\__ \| || || | || __) ajark_at_meil.pw.edu.pl |