Re: Jaki CD-ROM???

Autor: Artur Jarkiewicz (ajark_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 01:12:37 MET DST

Michal Szybisz wrote:

> Niniejszym sie odzywam :-) Mam Creative 2x i ani mysle go zmieniac,
> chociaz mam sporo gier chodzacych / instalujacych sie z CD. Zgadzam
> sie calkowicie, ze wynalazki typu 10x 12x 16x i tak dalej dla
> przecietnego uzytkownika domowego to "produkty nadmiarowe" , czyli po
> prostu bajery. Wiekszosc gier (nawet "filmowych" jak np. Rebel
> Assault) jest nadal optymalizowanych pod 2x (ostatnio dopiero
> zaczynaja wychodzic juz dla 4x), wiec wieksze predkosci nie
> przyspieszaja na razie niczego poza ogolnym seekiem i wgrywaniem np.
> [...]

Zgadzam sie w zupelnosci.
Od ponad poltora roku uzywam Optics Storage Dolphin 2xSpeed. (Notabene
podlaczony do karty dzwiekowej - wolny slot EIDE! - polecam). Czytalem
na nim chyba okolo tysiaca plyt i odczytal WSZYSTKIE. Uzywam go
praktycznie tylko do instalacji programow i nastepny krok to chyba
bedzie DVD.

--