Re: Modula Bios - pomocy!

Autor: Jarek Palka (jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 11:32:27 MET DST

Roger Swierczynski <roger_at_et.put.poznan.pl> napisał(a) w artykule
<3343654A.488C_at_et.put.poznan.pl>...
> Czesc
>
> Mam niesamowite jak na dzisiejsze czasy pytanie.
> Otoz tesciu ze "zlomu" dostal XT. Chce sobie go podrasowac :-),
> problem w tym, ze nie wiem, jak dostac sie do BIOS-u.
> Zadne "logiczne" kombinacje nie dzialaja.
>
> MODULA BIOS ver. 1.10 - 1989 Modula Tech. Corp.
>
> Roger

Co to znaczy dostac sie do BIOS-u ?
Bylem kiedys szczesliwym posiadaczem XT, ale nie posiadal on pamieci CMOS w
takiej postaci jak dzisiejsze komputery, wiec nie bylo tez BIOS-u z menu
itp.
Jedyne co mozna bylo ustawiac to (po nacisnieciu bodajze ESC przy starcie)
wybor rodzaju stacji dyskow. Albo zworki na plycie glownej.

Jarek Palka
Silesian Technical University - Gliwice, POLAND
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~jarekp