Re:Matrox Mistique - Szybkosc

Autor: Vindex (anowak_at_iss.katowice.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 10:26:09 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Uproszczenie. Proponuje chociazby na karce z 2MB odpalic tryb

> 1024x768x16bit i porownach wyniki Wintacha z karta 8MB. Nie wspomne juz o

> chociazby takim tescie: biezemy jakis screen-saver pod NT (OpenGL) i

> zapuszczamy go na karcie 2MB i 8MB... Jesli ktos mi wykaze, ze roznica

> nie istnieje to jutro zmieniam swoj komputerek na 286, bo tu tez roznicy

> nie bedzie ;))

> karpio

Obawiam sie Karpio, ze czeka cie powrot do korzeni (286?).

Przeprowadzalem _osobiscie_ testy Mistique'a z 2,4 i 8 MB SGRAM'u i

zarowno Wintach jak i Winbench nie wykazuja roznic wiekszych niz

margines bledu (1-2%). I wcale mnie to nie dziwi. Moze sie zwiekszyc

szybkosc operacji 3D (jesli beda korzystac z tej pamieci np. do

buforowania). To nie V+ gdzie dodanie 1MB zwiekszalo szybkosc dzialania

o 30%. Kidys czytalem jakas twoja wypowiedz, w ktorej stwierdziles, ze

dodanie 2 MB MDRAM'u do TSENGA ET6000 zwieksza szybkosc odwolan do

pamieci(chyba? o ile dobrze pamietam twoj list) o 80%. Czy moglbys mi

powiedziec na czym oparles swoje twierdzenie? Bo chyba nie na Wintach'u

(Roznice w ViewTop'ie i Herkules'ie sa ca. takie same jak w Matrox'ie).

Pozdrowienia

                                                Vindex.