Erns Theodor Amadeus Hoffmann

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_free.polbox.com.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 09:53:21 MET DST

Czesc,
Sorry ze nie ta grupa newsowa, ale temat jest pilny.

Szukam jakiejkolwiek wiadomosci na temat tego faceta - niemiecki
pisarz tworzacy w XiX wieku. Staralem sie wyslac artykuly do grup
alt.culture.fabulous i rec.music.opera , ale otrzymuje komunikat, ze
takie grupy nie istnieja, chociaz sciagnalem po kilkanascie artykulow
w kazdej z nich. Gdzie mam wyslac moje zapytania? Jest jakas polska
grupa news'owa gdzie sie dyskutuje o literaturze?

Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje.
Czarek Krzesinski