Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 08:30:46 MET DST

To ja tez dorzuce pare groszy:
Posiadalem juz i Caviary i Seagate. Raz szybsze byly Caviary innym razem
Seagate, generalnie im nowszy dysk tym szybszy. Takze generalnie im
nowszy dysk tym cichszy niezaleznie od modelu (choc mam taki jeden
Fujitsu 1GB ktory jest najcichszym dyskiem jaki slyszalem). Connery
generalnie zawsze zostawaly troche z tylu z osiagami, natomiast Quantumy
zawsze byly glosne (mam Fireballa 1GB wiec moge porownac).
Teraz to co najwazniejsze: padalnosc
Padaly mi i Caviary i Seagate i Nec i Quantumy - Connery nie bo zadnego
jeszcze nie kupowalem. I jak zwykle okazalo sie ze nie typ dysku jest
istotny ale gwarancja. Caviar kupiony w sklepie czesto posiada 3 letnia
gwarancje. Zanim ona sie skonczy, dysk jest bez wartosci, wiec jest to
DOZYWOTNIA gwarancja. I dlatego doradzalbym Caviara.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)