Re: problem - pomocy!!!!!

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 02:25:26 MET DST

Lukasz Szczepanski <roger_at_lodz.pdi.net> wrote in article <01bc3bd1$38f4c420$LocalHost_at_roger.lodz.pdi.net>...
> Heya!
> Mam nastepujacy problem z kochanym pecetem:
> Wlaczam komputer, ekran pozostaje czarny, slychac
Hej!
Czasem się zdarzy że wtyczkę do monitora wetkniesz odwrotnie...
Niby nie możliwe bo ma taki kształt (jaki ma) ale sprawdziłem to
po tym jak mi opowiedział qmpel z serwisu. I rzeczywiście -
niektóre pary karta grafiki/kabel monitora wykazują spore luzy.
Tak więc sprawdź również to. Pozdrawiam -
Mariusz

rozpedek_at_us.edu.pl
The Reality that can be Precisely explained by words is not a true Reality.