Re: SIMMy - wykorzystanie

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 00:56:10 MET DST

icpb0_at_free.polbox.pl wrote in article
<199704020937.JAA19236_at_free.polbox.pl>...
> Czy istnieje jakis niedrogi patent na laczenie
> starych SIMMow 1MB w paczki po 2 lub 4MB
> i pakowanie ich w zlacze do SIMMow plyty glownej ?
Czesc!
Jakis czas temu dostepne byly na rynku adaptery do 4 SIMMow 1MB.
Warunek jest taki ze musisz miec zlacza w nowej plycie ustawione
prostopadle do jej powierzchni, bo te stare plytki stercza z adaptera
prostopadle (czyli rownolegle do plyty).
Z powyzszego wynika rowniez ze nie mozna ich zbyt duzo upchnac
obok siebie. Chyba ze sa tez takie adapterki ze te stare SIMMy wtyka sie
pod katem. Niestety nie wiem gdzie cos takiego mozna teraz kupic.
Jak bys znalazl to podeslij prosze info gdzie i za ile
Pozdrowienia!

Mariusz
rozpedek_at_us.edu.pl
The Reality that can be Precisely explained by words is not a true Reality.